lauantai 17. lokakuuta 2009

SLY9 rinki alkaa 1.11.2009

Heipä hei te mahdolliset SLY9-ringin osallistujat. Nyt on emo pikapikavauhtia kyhännyt sähköpostin ja blogin pystyyn ja päästään vauhtiin ilmoittautumisien osalta.Pyydän anteeksi tätä nopeaa aikataulua heti alkuun, minulla oli muuton takia nettikatkos enkä siksi tiennyt ettei sly9 -rinkiin ole ilmoittautunut emoa. Koska tämä leikki on minun ylpeydenaiheeni ja huisin kivaa, ei olisi tullut kuuloonkaan että se loppuisi. :D

Ilmoittautuminen alkaa maanantaina 19.10.2009, mutta älkää ihmetelkö jos en silloin heti vastaa sähköposteihinne, minulla on aika hammaslekuriin ja saatan olla hieman huonossa hapessa keskittyäkseni silloin. Mutta siis siitä huolimatta ilmoittautumisia saa laittaa tulemaan, vastailen niihin heti kun vain pystyn. HUOM! ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYY JO PERJANTAINA 23.10.2009 NOPEAN AIKATAULUN TAKIA, JOTEN EI KANNATA LIIKOJA JAHKAILLA. KAIKKI HALUKKAAT PÄÄSEVÄT MUKAAN (PAITSI JOS ON MUSTALLA LISTALLA) ELI OSALLISTUJARAJAA EI OLE!

Blogillisilta leikkijöiltä pyytäisin pientä palvelusta, johtuen tästä pika-aikataulusta. Kun ilmoittaudutte, olisin kiitollinen jos voisitte mainita sly9-ringin ja ilmoittautumisajan blogissanne. Näin sana leviäisi ja tavottaisi kaikki mukaan haluavat. Pakollista tämä ei ole, mutta ystävällistä tietenkin. Napin voitte vaikka napata tuolta sivusta, jos se asiaa helpottaa. :)

Uusille rinkiläisille, jotka eivät ole vielä minun kanssani toimineet, tahdon sanoa että Tervetuloa mukaan. Olen kohtalaisen rento ja rempseä emo, hieman tällähetkellä opiskelut vievät aikaani mutta vastaan aina sähköposteihin kun sellainen väli löytyy. Aina, AINA, saa ja pitääkin kysyä jos jokin asia arvelluttaa tai askarruttaa.

Viime kierroksella ei tainnut teemoja ollakkaan, (voin olla väärässä, selasin blogin todella nopeasti) mutta tässä leikissä ne tulevat taas. Mitkä ne ovat, ja miten teemat toimivat, kerron seuraavassa postauksessa.

Näillä puheilla eteenpäin, toivottavasti tulee PALJON ihania rinkiläisiä mukaan. :)

1 kommentti:

  1. Mä olen niin aloitteleva blogeilija, etten tiedä miten tuon napin saisi tuosta omaan blogiin. Osaisiko joku auttaa?

    VastaaPoista