maanantai 19. lokakuuta 2009

Emolla on asiaa



Tähän alkuun on TODELLA ikävä käsitellä "negatiivista" asiaa, mutta koen tämän tässä vaiheessa tärkeäksi ja toivottavasti ennaltaehkäiseväksi. Olen saanut käsiini ns. Mustan listan, ja minulla on tiedossa ne henkilöt, jotka eivät ole noudattaneet ringin sääntöjä aikaisemmin.

Minulla on kolme aivan ihanaa vara-emoa ollut pyörittämässä tätä leikkiä silloin kun itse en ole siihen kyennyt elämäntilanteen tai kiireiden takana. He ovat olleet korvaamattomia ja ilman heitä sly:tä ei enää olisi tai se olisi "satunnaista". Siksi minua pistää vihaksi, kun kuulen, että heitä on terrorisoitu ihan henkilökohtaisellakin tasolla, kun ovat päätöksen jonkun poisjättämisestä tehneet.

Jokaisella kerralla, kun joku jätetään pois leikistä, se johtuu vain ja ainoastaan sääntörikkomuksista. Ja se ei MISSÄÄN TAPAUKSESSA ole emon vika, mikäli sääntöjä rikotaan. Päinvastoin me emot teemme tämän työn ilmaiseksi jotta ilahduttamiseen tarkoitettu rinki pysyisi hengissä.

Jokainen ihminen, joka tässä leikissä on, osaa lukea. Säännöt löytyvät tämänkin blogin sivuilta. Vastaisuudenkin varalle painotan että jos sinut suljetaan pois leikistä, syyllinen löytyy kun katsot peiliin. Tietyissä tilanteissa me emotkin joustetaan, mutta emme loputtomiin.

Minä en tahdo enää IKINÄ kuulla, että sly:n vara-emoja on alettu terrorisoimaan aiheettomilla haukuilla ja kiusanteolla. Jos jollakulla on jotain napistavaa, niin napiskaa sitten minulle sähköpostitse, sillä minä henkilökohtaisesti olen päättänyt, että sääntöjä rikkovat pudotetaan armottomasti pois pelistä. Koska tämä leikki ei toimi, jos jatkuvasti jää paketteja saamatta tai kokoajan raportit myöhästyy. Paketit lähetetään ajallaan ja ne rapostoidaan niin lähettäessä kuin vastaanottaessakin emolle sähköpostiin. Jos säännöt on luettu ja blogeja seurattu, niin tämä asia on yhtä selvä kuin se että aurinkoisella ilmalla paistaa aurinko.

Näin. Toivottavasti minun ei tarvitse tästä eteenpäin enään saarnata ja sly9 (ja kaikki tulevatkin ringit) sujuvat rauhallisesti ja ongelmitta. Ja pahoitteluni vielä että tällainen asia tuli tähän ringin alkuun, oli vain sellainen juttu johon oli pakko puuttua.

:)

-Pinkkis-

4 kommenttia:

  1. Musta on hyvä, että otetaan tollaset asiat esiin. Se on aina niin helppo syyttää muita vaikka itse mokaa! En tiedä mitä sääntörikkomuksia on ollut, mutta tosiaan ne säännöt ainakin omasta mielestä on HYVIN selkeästi siellä esillä. Tää on todennäköisesti taas tätä, kun ei viitsitä lukea sääntöjä läpi. Tosi inhottavaa :(

    VastaaPoista
  2. Tää on hyvä että nää asiat tuodaan esiin. Se edesauttaa että jokainen sitoutuu omalta osaltaan tähän, jos ilmoittautuu mukaan!!!
    Minä taidan tän kierroksen jättää nyt väliin, kun on kaikkea muuta.
    Mukavaa Sly9 kierrosta kaikille!!

    VastaaPoista
  3. Tärkeää asiaahan tuo on. Ekaa kertaa mukana olevana aionkin paneutua asiaan ja tulostan nuo ohjeet oikein paperille niin voi nopeasti aina niitä tarkastaa.

    VastaaPoista
  4. Hienoa että ajattelette näin. Itsellä pistää todella kiehumaan kun ei osata ottaa vastuuta omista tekemisistä ja kaadetaan oma kiukku sivullisten niskaan. Toivottavasti tässä ringissä ei tarvitse ketään sulkea ulos ja kaikki menisi muutenkin mukavasti.

    VastaaPoista